Itaalia ajakiri avaldab veel Kate Middletoni topituid fotosid!

Middletonchi banner.jpg

Radaripersonali poolt

Teine kinga - või bikiinitops - kukkus lihtsalt sisse Kate Middleton alasti fotoskandaal.



Itaalia läikiv ajakiri Chi avaldas esmaspäeval 26-leheküljelise eriväljaande, mis sisaldas 50 intiimset fotot Cambridge'i hertsoginnast, kui ta tegi hiljuti puhkusel Prints William Prantsusmaal.



Chi teadaolevalt on umbes 200 pilti tulevasest kuningannast, kes eelmisel nädalal Provence'i eramajas alasti päevitas.

The Chi kolme Middletoni pealise pildiga kaas ilmus esmakordselt Itaalia ajalehtedes ja televisioonis pealkirjaga „Kohtukandaal: kuninganna on alasti!”.



Alfonso Signorini, toimetaja Chi, säutsus Twitteris, et “isegi kuninganna otsene kõne” ei takistaks teda pilte avaldamast.

48-aastane Signorini postitas sõnumi veebi, kui temalt küsiti ühe oma jälgija fotode avaldamise otsuse kohta Twitteris.

'See veen on selles veendunud Chi ilmub esmaspäeval, sest just sellest me räägime, ”ütles ta. “Need pildid ei ole solvavad ega halva maitsega, nad ei ole haiglased ega kahjusta kellegi väärikust.



'Selle asemel olid prints Harry Suurbritannias avaldatud pildid täpselt sellised - kui ma ei tunneks selle omamise ajakirjanduslikku väärtust, mis mul siis oli, kui ma neid ei avaldaks, oleks mul parem artišokit müüval turul.

'Need pildid on tehtud ajal, mil paar viibis terrassil, ja need on tehtud avalikust kohast, nii et privaatsuse riive ei viita.'

Ülemiste fotodega kaasnenud opositsioonis kaitses Signorini oma otsust nende avaldamise kohta, kirjutades: „Esimest korda ilmub tulevane Inglismaa kuninganna loomulikul viisil, vaba kõigist tema rolli jaoks vajalikest kunstlikest elementidest. Kuninglik perekond peaks selle asemel, et vihastada meedia vastu, kes lihtsalt kasutab oma teavitamisõigust, peaks minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt kasutama võimalust ja kommenteerima seda kühveldust tüüpilise Briti huumoriga, öeldes: 'Mis siis?' .

Suurbritannia ajakirjandusliit tsiteeris Signorini sõnu, et fotod kujutavad endast 'väärilist teemat, sest see näitab täiesti loomulikul viisil väga kuulsa, noore ja kaasaegse armunud paari igapäevaelu'.

Ajakiri kuulub endisele peaministrile Silvio Berlusconi’S Mondadori rühm, mis samuti avaldab Lähemalt, prantsuse ajakiri, mis avaldas eelmisel nädalal esimesena Middletoni pealmised fotod.

Kuninglik perekond valmistub Prantsusmaal hiljem esmaspäeval kohtutoiminguid tegema fotode teinud tundmatu isiku vastu.

Paari pressiesindaja ütles: 'Kaebus puudutab Cambridge'i hertsogi ja hertsoginna puhkuse ajal pildistamist ning nende fotode avaldamist nende privaatsust rikkudes.'

Briti kuninglik perekond alustas eelmisel nädalal ajakirja Closer suhtes kohtumenetlust, nimetades fotosid groteskseks väärkohtlemiseks.

Ükski Suurbritannia müügikoht ei ole avaldanud pealseid fotosid, austades ajakirjanduse ja kuningliku perekonna vahelist mitteametlikku kokkulepet ajal, mil ajakirjanike käitumine ja tavad on intensiivse kontrolli all pärast seda, kui telefonihäkkimise skandaal keskendus mitmele Rupert Murdochile kuulunud tabloidile.

Vahepeal saabusid prints William ja Kate pühapäeval Saalomoni Saartele kuningliku paari Lõuna-Aasia turnee raames.

Kahjuks ei toeta teie brauser IFrame'i.

Vaadake rohkem uudiste videoid ABC-s | 2012. aasta presidendivalimised | Meelelahutus ja kuulsuste uudised